dag nr tre

Dagen nr tre på min träningsvärk...så blir det när man skulle utmana ödet att inte åka där dom har spårat...De blir lite mer action då..ok Richard sa att vi inte skulle åka där men vad göra man när man har åkt i 45 min och man längtade efter nyponsoppan då tar man hellre den kortare vägen.Dessutom är man fett envis! När vi hade åkte i spåret eller förlåt pulsat oss på stigen ser vi 3 rådjur!Som går mot oss!hettsjukt läskigt..men jag skrämde bort dom när jag halkade:D  Men när vi hade en bit kvar ser jag i farten (inte fö ratt de tgår så fort i en uppförbacke) NYGÅTT ÄLGSPÅR! ja jag dog!
Därför har jag träningsvärk- Har aldrig åkte så fort


Har varit i Falun idag på Golf möte sisådär kul faktiskt

Missade de fina vädret med att sitta i ishallen för att kolla på talang Hjerpe.Härlgt killen:)

*Floskel toppen   Daniel Sedin : " När vi väl flyttar hem så blir det Sverige" Avd Mycket troligt:D


Ville bara säga  att jag ska ge den är bloggen en chans, jag ska försöka skriva bra trotts dyslexi...eller hur Fridah!


Kommentarer
Postat av: Fridah

Trots dyskelexi menar du väl?

För övrigt har JAG aldrig ställt diagnosen, det fixade du så bra själv.

2009-03-15 @ 22:14:07
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0