Mary kay

Snart ska jag iväg och ha Mary kay klassi Avesta för 6 blinda tjejer- vilken utmaning. Mary kay är ett hudvårdsföretag som de senaste 10 åren är de bäst säljande i USA. Men i alla andra länder får inte Mary kay andvändas i reklam. Därför är det itne så många osm har hört talas om de.Men de är helt fantastiska produkter så jag kan inte vara tyst om de;)

Jag ska lägga upp lite bilder fårn gårdagen. Var på Make up kurs. Den var väldigt lärorikt.


Igår fick jag hem en bruchyr (eller hur det stavas) om att plugga på destans. Det vore kanon verkligen! om man nu visste vad man ville plugga till...Vad gör man när man itn evet vad man vill bli? Är i valet om att plugga fritidspedagog, undersköterska eller förskolelärare. Med något av de så har jag en lite chans iaf att någongång bli fast i de yrket jag jobbar med nu. Men vill jag verligen jobba med de här hela livet? när man gick i grundskolan var det aldrig någon som hade lektion i att bli vuxen, VARFÖR?? det är ju egetnligen de man skulle fått information om hur svårt det skulle bli när man hade gått ur gymnasiet,vilka val man kommer att hammna i, vilka man måste besluta sig till själv, ingen annan. Fan vuxen livet är ju svårt. Snälla kan ingen bara berätta fö rmig vad jag kommer att jobba med om 10 år. SPÅ-TANT NÅGON?
Det hade underlättat något enormt.

hm...kan itne både äta frukost och skriva på bloggen i sängen samtidigt så hade så bra!

//Lisa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0