så besviken......

Alla vet vad jag talat om...Snart blir det så här: " jaha bor ni i leksand, vart ligger de? Är de känt för något?"
Pinsamt än en gång...just ni känner jag abra att de är inte ens värda att än prtat om elle räns nämna odert Leksand STARS!!!de är ju så man skrattar...

Är i ett skede i livet där jag varken vet ut eller in. Frågan finns i huvet helatiden "lisa, vad ska du bli när du blir stor?" jag vet ju inte vad jag vill bli. Hösten än ett ända stort fårgeteckan, ska jag flytta?börja plugga?söka jobb? Usch vad jobbogt det kommer blir eller snarare jobbigare än vad det redan är.

I Fredags hade jag iaf en super mysig spakväll med Haniipanni (bilder kommer inte) ;P Igår var vi barnvakt åt richards kusien..förlorade i spel 3 gånger och åt förmycke godis, kan det bli värre?

ikväll är det Beck p 4:an och I hennes skor på 3:an. Har fått gett med mig, Kommit på sjävl att om han får bestämma idag så blir det min tur att bestämma nästas gång vi hyr film och det är bra:)
Så i kväll blir det Beck!

Kram Lisa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0